Tunnelbana, Robin och Samuel

Denna veckan spenderar jag i Stockholm med syrran och hennes familj. Med andra ord är jag hos världens bästa Greta. Det lilla charmtrollet som lärt sig gå under hösten håller en sysselsatt 24/7. :)

Jag är kvar är tills imorrn, då möter jag upp Jonsson, Samuel och Bata. Kryssning till Åland står på programmet. :)

---

Nu börjar jag smälta in att vi ska till Landskrona. Sämst fyra i Sverige, som bäst SM-guld! Men jäklar det var nära att vi missade festen. Som rubriken antyder ska det handla om nån Robin, närmare bestämt Robin Axelsson. Utan hans insats i semifinalen hade det varit ÖSK som vunnit. Robin har haft en höst som varit lite upp och ner, precis som "det ska vara" för en 16-åring. Men han har visat vilken stor potential som finns inom han ett flertal gånger, som mot Edebäck, Sunne och nu i USM, och framförallt mot ÖSK.

Victor och Johan får se upp, snart knackar nog Robin på dörren till division 2-spel.

---

Visst är det jäkla bekvämt med tunnelbana kontra buss?

---


Min vän Samuel har nu klivit in bloggosfären. På carlssonsamuel.webblogg.se kan ni följa han bektratelser av vad som händer i hans liv. Underhållande och läsvärd blogg tycker jag!

---

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du lanserar lite grann ;)

2009-12-10 @ 16:49:34
URL: http://carlssonsamuel.webblogg.se/
Postat av: Johan

Det var så lite så. :)

2009-12-10 @ 16:50:37
URL: http://johancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0