Ullareds-Kjell

Är det nån av er som följer eller sett Ullared på Kanal5? Jag gör det och jag måste säga att det finns verkligen många goa människor i vårt avlånga land. En som jag verkligen fastnat för är Kjell, eller Ullareds-Kjell som han går under nu. Detta är Kjells highlights i serien, hittils bör väl tilläggas.



---

Marcus Pontusson får en chans att komma med i Värmlandslaget. Härligt! Jag tror mycket på den lille teknikern och han går en bra framtid till mötes. Hoppas det går bra på onsdag så att förbundskapterna blir lika övertygade som jag. :)

---

Viktigt match på lördag för HIBS. MIK Västerås hemma. MIK har blandad och gett, som vi under säsongen. Vi är starka på hemmaplan och tror vi har en bra chans att ta tre pinnar. Richard H kan nog inte vara med, revbensfraktur tyvärr. Bata kan nog dock göra comeback efter några veckors frånvaro. Krille är också tillbaka efter ha jobbat i lördags.

Ska vi säga att det blir 7-6?

---

På lördag är det dags gör andra mötet för det som kommer bli, med allra största sannolikhet i alla fall, Hagfors InnebandyHallallians. Början på något stort kanske.

---

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0