Bröllop!

Idag bär de av till Stockholm för min del. För imorrn ska nämligen min storasyster och hennes Peter gifta sig! Så det blir stort bröllopsfirande hela helgen. Inte så illa va? Föruom festen och allt det, så ska det jätteroligt att få träffa lilla charmtrollet Greta igen. Det var alldels för länge sen senast!

---

Tre matcher under helgen. Juniorerna har Falun borta idag, U-laget har Degerfors U hemma imorrn och A-laget har Aston borta imorrn. Juniorerna har bra chans att vinna idag tycker jag, vi har slagit Falun tidigare i år och jag tror på repris. U-laget ska vinna, så enkelt är det bara. A-laget har klart svårast uppgift. Men min magkänsla säger mig att det kan bli skräll imorrn. Och ifjol vann inte med några stora siffror över oss, och jag anser ju att vi är bättre än ifjol, men i och för sig, det kanske Aston också är. :)

Jag hoppas på skräll i alla fall.

---

Viktig fotbollsmatch imorrn, Danmark - Sverige. Sverige vinner. 1-3. En viktig seger, men för liten. Danmark leder ändå gruppen på målskillnad.

---

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0