Magic

Daniel "Magic" Johnsson kom med i landslaget! Hur kul är det inte det! Värmländska spelare i herrlandslaget är vi inte borta skämda med. Så vitt jag vet så är det bara Bult som var med på senare tid, och det var ju några år sedan. Hoppas Daniel tar chansen och att det blir en fortsättning för han. Och han får gärna få sällskap framöver också. Kanske av gamle lagkamraten från Nykroppa Daniel Falk, som inlett säsongen riktigt bra i Warberg.

---

Tung förlust i söndags. Vi lyckas inte förvalta chanserna i första perioden, saknar allt vad spel heter i tredje. Runsten får matchen dit de vill när det blir hawaii-spel och vinner matchen. Vi får jaga vidare på fredag i "måstematchen" mot Falun Ungdom.

Vi kommer docks sakna Bata. Han slog upp skadan i söndags och vill det sig illa så kan han bli borta i upp till 2 månader.

---

Lugn vecka i skolan, lektion i måndags och imorrn. Sedan är gäller det förstås att plugga själv också. :)

---

USM-kval på lördag. Börjar vi resan mot Landskrona? Eller blir det tvärstopp i Hagfors?

---

David Villa och David Silva på gång till Man Utd enligt rykten. Jag tror inte det stämmer, men jag skulle inte bli besviken om man säger så. :)

---

Nu blir det lunch på stan med min kära moder.

---

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0