Paus

Det är aldrig roligt att förlora med uddamålet. Men igår var MIK Västerås det lite bättre laget. Men samtidigt gör vi en bra prestation och är riktigt nära att få till ett 7-7 mål.

Men men det blev icke så. Bara att ta nya tag mot Aston om två veckor.

Innan det har ju juniorerna två viktiga matcher mot först Karlstad och Skoghall. Nu skall det avgöras vilka som går vidare till JSM-slutspelet. Karlstad på söndag och Skoghall på onsdag. Bortaplan gäller för båda lagen.

- - -

Nu blir det så at fram tills nyår (eller kanske mellandagarna) tar jag en paus från bloggskrivandet. Extrajobb, studier och jobbet på Innebandygymnasiet gör att jag inte hinner med att skriva (vilket ni märkt). Men jag hoppas ni kommer tillbaka 2011.

2011 kommer ju få en kanonstart med SDF-SM i Karlstad. Jag är självklart på plats och kommer blogga. Och då blir det många inlägg. LOVAR!

- - -

På tisdag är det prova-på dag på gymnasiet och intresset bland 95:orna är riktigt stort, både på pojk- och flicksidan, KUL! Ska bli intressant att se alla "in action" på tisdag.

- - -

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0