Underkänt!

En liten fågel viskade i mitt att killarnas Värmlandslag hade satt ihop en egen skiva att som laddningsmusik under SM. En bra idé tyckte ja och frågade om de har med den ultimata uppladdnings-låten inför matcher. Men ve och fasa när jag hörde att ingen spelare, eller ledare för den delen (jag är oerhört besviken på er Micke och Niclas), hade valt låten med stort L. Med sådan musiksmak är det tveksamt om det blir något guld grabbar. ;)

Låten jag menar? Självklart är det...



Oavsett vad som händer, oavsett hur det ser ut, oavsett hur nere man än kan vara.

Sluta aldrig tro!

- - -

Sitter just nu i våran stuga i Idre tillsammans med den alltid lika goe Bata. De andra är ute i skidbackarna, och "idioterna" Jonsson och Samuel är till och med ute i spåret. Ska vi gissa att Samuel kommer beklaga sig hela kvällen och morgondagen över hur jobbigt det var och hur ont han har i hela kroppen?

Själv har jag överlevt några turer i backarna, men nu får det vara nog. Alltid när man kom ner vara man lika glad över att alla benen i kroppen vara intakta.

Ikväll blir det att fira det nya året, ska bli riktigt roligt.

- - -

2010 tar slut idag. Och det har varit ett år med både höga toppar och en och annan dalgång också. Men min sammanfattning av 2010 kommer på söndag. Se spana in bloggen då.

- - -

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Gott Nytt År Johan. Vi ses på SM under veckan.

2010-12-31 @ 13:19:08
Postat av: Fredrik A

Gott Nytt År Johan!!!

2010-12-31 @ 13:29:37
Postat av: Fredrik A

Den där låten var förresten ett riktigt sömnpiller...kanske något ni laddade med under din tid i E-bäck :)

2010-12-31 @ 13:32:11
Postat av: Johan C

Nej du Ahlenius. I Edebäck var det inte jag som DJ. Men när vi vann SM-guld i våras fanns låten med i spellistan på grabbarnas uppladdningsskiva. :)

2010-12-31 @ 13:34:48
Postat av: Linda

Den är bra, men den kanske inte är så himla uppladdande :-)



Gott Nytt år, Johan o hälsa så mycket till mor o far...



//Linda

2010-12-31 @ 16:01:13
URL: http://sportmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0