Förkyld, lov och Värmlandslaget

Jag har gått och blivit förkyld. Efter bara två veckor på min slutpraktik är jag redan sjuk, kanske knäckt rättare sagt?

Annars flyter det på bra på praktiken måste jag säga. Men ska bli kul att komma ner till Karlstad en vecka och träffa alla igen, jag har ju faktiskt sportlov! Party någon dag?

---

Idag tog Värmlandslaget ut för J17. Och vi (HIBS) fick med hela fem spelare! Så vitt jag vet så är det rekord för antalet spelare från HIBS i ett och samma lag! Stort GRATTIS Albin, Jesper, Daniel, André och Victor! Det ska bli kul att följa er på plats i Nyköping i april.

---

I söndags säkrade vi kontraktet, men storsegern (17-4) tog nästan bort lite av den glädjen man ville visa när slutsginalen gick. Matchen var ju död efter 10 minuter i andra perioden. Men nu i efterhand spelar ju det mindre roll, kontraktet är säkrat. Mycke gött!

---

Viktig match för Edebäck ikväll, tar de poäng av Grums är kvalplatsen säkrad och vinner de kan de sätta lite press på Karlberg i alla fall. Kör hårt nu gubbar!

---

Helgen ska spenderas på Bosön i Stockholm med Ungdomsrådet. Eller som man skulle kunna säga juniorlandslaget för förbundspampar. ;)

---

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0