Vardag

Jag ska börja med att säga att igår fyllde världens bästa mamma år!

---

Tillbaka till Universitet idag. Hade lite genomgång om uppsatserna. Inget mer spännande än så. Nu väntar två veckor utan lektion, igen.

Jag har haft tre lektioner sedan början av november.

---

En ny vecka har startat, första vanliga sedan innan julen. Tillbaka i vardagen med andra ord. Vinterkylan sitter och vi värmlänningar fryser som få andra. Det är mildväder i söder och i norr. Det är varmare i Sthlm än i Värmland. Vi har det nog kallast av alla vi. Men enligt Sveriges mest pålitligaste myndighet (eller vad man ska kallad det) SMHI så ska det i alla falla inte bli kallare.

---

Jag ska på Idrottsgalan! Det ni. Och tro inte att jag sitta på nån läktare. Nej nej nej. Jag ska vara på "golvet", tre-rättersmiddag blir det och hela köret. Hur hamna jag där då? Det ni, jag betalde rätt mycket. ;)

Nej då, jag har faktist blivit invald i RF/SISU:s Ungdomsråd! En av åtta ungdomar i hela Sverige som finns med där. Inte illa va för en pôjk från Uddeholm?

---

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver ytterligare en sporthall.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för de vackra orden och tack för presenten !



Vi ska kolla på tv den 18 januari ! Hoppas du får en riktigt rolig upplevelse. /mamma

2010-01-11 @ 22:52:45
Postat av: Fredrik A

Grattis till platsen i ungdomsrådet. Helt klart rätt man på rätt plats!!



Du kan hälsa till mig i TV genom att lipa i kameran :)

2010-01-12 @ 07:15:21
Postat av: Roland-P

Grattis till platsen i ungdomsrådet. Helt klart rätt gubbe på rätt plats.Och Johan forsätt ditt goda arbete med "Hibs",

2010-01-12 @ 09:09:24
Postat av: Johan

till mamma, Fredrik och Roland:



Tack så mycket för de fina orden om mig! :)

2010-01-12 @ 11:23:35
URL: http://johancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0