Ibland händer det man inte trodde skulle hända

Som rubriken säger, ibland händer saker man inte trodde skulle ske, man blir helt enkelt överraskad. Jag trodde han inte skulle lämna kommungränsen, men så fel jag hade. Imorgon eller under veckan får ni se vad jag menar. Tror många av blir lika överraskade som jag.

- - -

Går imorrn in i sista veckan på vårterminen, det ska bli skönt. Idag och imorrn ska jag göra klart det sista arbetet denna terminen och på tisdag är det inlämning. Sen är det sommar! :D

- - -

Robin Söderling vinner han idag är bragdguldet hans. Alla olympiska mästare får ursäkta.

- - -

Robin Sjöberg till Skoghall? Ryktena har tagit ny fart igen. Intressant.

- - -

86 lag anmälda till juniorallsvenskan senast jag kollade. Ser ut som vi kan få möta Billingsfors, Vålberg, Skattkärr, GS 86, Skoghall, Karlstad, Axberg, Lillån och Nora. Om jag nu får som jag vill d.v.s.

Blir det så så får vi möta nio helt nya lag jämfört med förra året. Härligt!

Påtal om Axberg, det är samma lag ÖSK Söder vi mötte i USM förra året. Med lirare som Marcus Ekengren och lagkaptenen Fredrik Josefson ser jag dom som en av favoriterna i årets USM.

- - -

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0