I 08-land

Befinner mig just nu i 08-land. Två dagars möte med Ungdomsrådet har följts upp med två dagar med familjen Gärdin, med lilla Greta i spetsen förstås. Vädret här idag är så grått och trist som det bara kan bli. Och tydligen ska det vara lika dåligt hemma i Karlstad. Jag som hade tänkte grilla imorrn när jag kommer hem, men vi får väl se, "sola i Karlsta" kanske gör comeback.

- - -

Mattias Olsson klar för HIBS. Härligt!

Vi försökte ifjol, men fick nej. Nytt försök i år. Gick bättre.

Vi får den defensiva och rutinerade back vi behöver. Samt förstås en kille som jag tror passar perfekt in i laget.

- - -

Hinner inte mer, ska umgås med släkten nu.

- - -

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöver en ny sporthall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0