Nu flyttar jag, igen

Den 22:a februari 2009 skrev jag mitt första inlägg här på johancarlsson.blogg.se då jag flyttade min blogg hit från carlsson.edebackib.se. Nu är det dags att flytt igen. Nu är det blogg.innebandymagazinet.se/varmlandsbloggen som kommer gälla.

Utseendet blir nytt (och bättre), adressen blir som sagt nu. Men innehållet kommer förbli detsamma. Sen ska jag försöka se till att inläggen kommer lite tätare.

blogg.innebandymagazinet.se/varmlandsbloggen var som sagt adressen.

- - -

Får passa på att gratulera HIF:s F98 till vinsten i Lilla VM igår!

- - -

För övrigt anser jag att Ekshärads Sporthall bör byggas ut samt att Hagfors behöve en ny sporthall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0